.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار رئیس کنسرسیوم ملی ایتالیا با استاندار مازندران
رئیس کنسرسیوم ملی ایتالیا گفت : ایران کشوری است که صنعت آن به تناسب مذهب کشورش رو به رشد است اما در ایتالیا پیوند صنعت و مذهب رشد چندانی نداشته است.

رئیس کنسرسیوم ملی ایتالیا گفت : ایران کشوری است که صنعت آن به تناسب مذهب کشورش رو به رشد است اما در ایتالیا پیوند صنعت و مذهب رشد چندانی نداشته است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، جان کارلومارونی ظهر امروز در دیدار با استاندار مازندران در محل استانداری با بیان این مطلب که برای شناسایی توانایی های تجاری ایران و معرفی استعدادهای سرمایه گذاران ایتالیایی به ایران سفر کرده ایم گفت : رابطه قدیمی و عمیقی بین ایتالیا و ایران از لحاظ تجاری و فرهنگی برقرار است و ما حس می کنیم که جاذبه بزرگی در خصوص فرهنگ ، تمدن ، هنر و تاریخ ایران وجود دارد.

مارونی تصریح کرد : در تولید چوب ، پارچه و  پوشاک زمینه های همکاری فراوانی وجود دارد و تلاش می شود سرمایه گذاران ایتالیایی در این زمینه در استان حضور فعال داشته باشند .

رئیس کنسرسیوم ملی ایتالیا یادآور شد : در ایران زندگی صنعتی و مدرن در کنار اعتقادات مذهبی در حال رشد است و ما این جنبه مهم را در ایتالیا از دست داده ایم.

استاندار مازندران نیز در این نشست ضمن تبیین توانمندی ها و استعدادهای استان گفت : مازندران علاوه بر قابلیت های صنعتی و انسانی ، منطقه ای فوق العاده زیبا برای جذب گردشگری است.

ابوطالب شفقت با اشاره به اینکه سالانه 15 میلیون گردشگر داخلی و خارجی به استان سفر می کنند اظهار داشت : ویژگی جغرافیایی مازندران فرصت بسیار خوبی را برای تولید محصولات کشاورزی فراهم آورده است..

شفقت توسعه صنایع تبدیلی را در سرلوحه برنامه های استان توصیف نمود و بیان کرد : در استان مازندران بیش از 70 نوع میوه تولید می شود و این منطقه یکی از مهم ترین نقاط پرورش گل و گیاه و تولید گوشت و آبزی پروری در کشور است.

وی تصریح کرد : در کنار توسعه صنعتی ، توسعه گردشگری و کشاورزی را در اولویت برنامه های خود داریم و از حضور سرمایه گذارن خارجی استقبال می کنیم.

استاندارمازندران با بیان این مطلب که جامعه جهانی و مردم دنیا مایل به برقراری ارتباط با هم و انجام فعالیت های مشارکت آمیز هستند گفت : انسان ها با فطرت و ذات الهی خویش مایل به تعامل با یکدیگر هستند.

شفقت با اشاره به این مطلب که دولت نهم مشتاقانه از گسترش سرمایه گذاری در ایران استقبال می کند و نقش فعالی در توسعه زیرساخت های صنعت دارد تاکید کرد  : راه برای حضور همه سرمایه گذران که در چهارچوب قوانین و قواعد بین المللی فعالیت می کنند باز است و استان مازندران می تواند برای سرمایه گذران محیطی امن باشد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

masume 19 خرداد 1386
salam,gozareshe digari ham dar morede in didar dar jahane eghtesad khandam ke bishtar be in khabar pardakhteh bud.motasefane khabar ra kheyli baste enteshar dadid. mogheiyathaye in chenini kamtar be soraghe sanate varshekasteye nasajiye ma miayad.omidvaram dar in zamine movafagh bashim. khoda yaretan masume az alman

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.